Customer Support Medewerker

Solliciteer nu

Customer Support Medewerker

Bij Webs #1 HubSpot CRM Platform Consultancy Partner zijn we op zoek naar een Customer Support Medewerker om ons team te komen versterken.
Full-time · Eindhoven

Ben jij degene die graag in contact staat met klanten, een dienstverlenende growth mindset heeft en daarmee allerlei voorkomende vragen rondom HubSpot weet te beantwoorden of het juiste antwoord weet te ‘organiseren’ dan moet je echt even verder lezen. 

Webs helpt klanten bij het realiseren van commercieel excellente processen met en door de inzet van nummer 1 CRM platform HubSpot. In het verlengde van onze dienstverlening bieden we na afloop van een project onze klanten support bij het optimaal inzetten van HubSpot. We doen dat middels zogenaamde Service Level Agreements. Klanten kunnen daarmee rekenen op de juiste ondersteuning voor al hun marketing, sales en customer support gerelateerde HubSpot vragen

Hoe maak je impact? 

Als Customer Support medewerker van Webs speel je een cruciale rol in het leveren van hoogwaardige ondersteuning aan onze klanten op het gebied van Hubspot dienstverlening, lopende integraties en de door Webs gebouwde websites. Je draagt samen met de supervisor customer support, zorg voor onze eerste lijns support door middel van het beantwoorden, organiseren, monitoren en beheren van tickets. 

  • Je draagt geheel zelfstandig zorg voor tickets. Je organiseert de antwoorden binnen de gestelde kaders, zodanig dat klanten blij worden met je hulp.

  • Je bent ook operationeel bezig om klantvragen en problemen op te lossen. Complexere vragen zet je door naar een tweedelijns HubSpot specialist. 

  • Je zult HubSpot zelf ook goed moeten leren kennen. Wij bieden je daarin een ‘on the job’ opleidingstraject aan. Misschien wil je uiteindelijk wel doorgroeien naar een tweedelijns specialist. 

  • Door actief betrokken te zijn bij het oplossen van tickets, demonstreer je niet alleen je technische expertise, maar ook je toewijding aan het bieden van uitstekende service aan onze klanten. 

Wie ben jij?

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Customer Support Medewerker uit de omgeving van Eindhoven. Het is belangrijk dat je interesse hebt in IT-oplossingen, voldoende technisch inzicht hebt en het leuk vindt om alles te leren over de verschillende oplossingen die HubSpot en haar ecosysteem kent. Je bent daarnaast een open, vriendelijk en leergierig persoon die het leuk vind om met klanten in contact te staan. Dit om jezelf en de klant verder te helpen. 

De geschikte Customer Support Medewerker beschikt over de volgende skills 

  • Enkele jaren ervaring in een servicegerichte functie;

  • Goede communicatieve vaardigheden en empathisch vermogen, luisteren, samenvatten, doorvragen;

  • Je hebt een relevante opleiding op MBO-4 of HBO niveau.

  • Je beheert de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift

  • Je hebt affiniteit met HubSpot CRM software of soortgelijk

  • Je hebt een groot lerend vermogen

  • Je wil graag een HubSpot expert worden

  • Je hebt het vermogen om effectief samen te werken met verschillende belanghebbenden zowel intern als extern

  • Flexibiliteit en het vermogen om te gedijen in een dynamische werkomgeving.

Het is voor deze rol uitermate belangrijk om beschikbaar en toegankelijk te zijn voor collega’s en derhalve een aantal dagen per week op ons fijne kantoor in Eindhoven aanwezig te zijn.

Wat bieden wij je?

Als bovenstaande allemaal klopt dan is de rest natuurlijk alleen nog een formaliteit. Natuurlijk krijg je wat je verdient:

  • Een fijne werkomgeving in hartje centrum van Eindhoven, met een heel vet uitzicht over de stad.

  • Ook niet onbelangrijk: je beloning in de vorm van een vast marktconform salaris alsmede een winstdelingsregeling

  • Veel ruimte voor verantwoordelijkheid en persoonlijke groei waarbij een informeel en enthousiast team je zorgvuldig begeleidt en helpt beter te worden.

  • Een jong en gemotiveerd team: een mooie mix van ervaren leiders en jonge honden die zich continu professioneel blijven ontwikkelen door vakinhoudelijke en gedragstrainingen en opleidingen te volgen.

  • Andere benefits zoals onder andere een bijdrage voor je sportabonnement, een goede oudedagsvoorziening, gezellige vrijdagmiddagborrels, vers fruit (op maandag zeker) en goede koffie.

Solliciteer

Zie jij bovenstaande zitten dan op die rode button klikken. Heb je vragen? We zijn altijd in voor een gesprek. Bel Emiel Kanters voor vragen rondom deze vacature op 06 - 39782054 of mail naar emiel@webs.nl