Wij zijn Webs, de #1 HubSpot CRM Consultancy Partner voor bedrijven die slimmer willen groeien.
Customer Success Specialist
Ben jij degene die graag in contact staat met klanten, een dienstverlenende growth mindset heeft en daarmee allerlei voorkomende vragen rondom HubSpot weet te beantwoorden of het juiste antwoord weet te ‘organiseren’ voor nog meer customer succes dan moet je echt even verder lezen.
Webs helpt klanten bij het realiseren van commercieel excellente processen met en door de inzet van nummer 1 CRM platform HubSpot. In het verlengde van onze dienstverlening bieden we na afloop van een project onze klanten support bij het optimaal inzetten van HubSpot. We doen dat middels zogenaamde Service Level Agreements. Klanten kunnen daarmee rekenen op de juiste ondersteuning voor al hun marketing, sales en customer support gerelateerde HubSpot vragen.
Als Customer Success Specialist bij Webs organiseer jij het succes van de klant met HubSpot. Je draagt samen met de supervisor Customer Succes, zorg voor onze eerste lijns support door middel van het beantwoorden, organiseren, monitoren en beheren van diverse vragen en uitdagingen die dagelijks op ons af komen.
Je draagt geheel zelfstandig zorg voor dit soort uitvragen. Je 'organiseert' en 'fixt' antwoorden zodat klanten blij worden met je hulp, in ieder geval verder komen.
Je bent het eerste aanspreekpunt om klantvragen en problemen op te lossen. Vragen waar jij het antwoord niet op hebt zet je door naar je next level HubSpot collega's die zo'n beetje alles weten. We zijn niet voor niets #1 HubSpot Elite partner.
Je zult HubSpot zelf ook goed moeten leren kennen. Wij bieden je daarin een ‘on the job’ opleidingstraject aan. Misschien wil je uiteindelijk wel doorgroeien naar een HubSpot Guru.
Door actief betrokken te zijn bij het deze tickets, demonstreer je niet alleen je technische expertise, maar ook je klantgerichtheid, vriendelijkheid en oplossend vermogen.
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Customer Success Specialist uit de omgeving van Eindhoven. Het is belangrijk dat je interesse hebt in SaaS-oplossingen, voldoende technisch inzicht hebt en het leuk vindt om alles te leren over de verschillende oplossingen die HubSpot en haar ecosysteem kent. Je bent daarnaast een open, vriendelijk en leergierig persoon die het leuk vind om met klanten in contact te staan. Dit om jezelf en de klant verder te helpen. Hun succes is in jouw handen
De geschikte Customer Success Specialist beschikt over de volgende skills
Enkele jaren ervaring in een servicegerichte functie;
Goede communicatieve vaardigheden en empathisch vermogen, luisteren, samenvatten, doorvragen;
Je hebt een relevante opleiding op MBO-4 of HBO niveau.
Je beheert de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
Je hebt affiniteit met HubSpot CRM software of soortgelijk
Je hebt een groot lerend vermogen
Je wil graag een HubSpot guru worden
Je hebt het vermogen om effectief samen te werken met verschillende belanghebbenden zowel intern als extern
Flexibiliteit en het vermogen om te gedijen in een dynamische werkomgeving.
Het is voor deze rol uitermate belangrijk om beschikbaar en toegankelijk te zijn voor collega’s en derhalve een aantal dagen per week op ons fijne kantoor in Eindhoven aanwezig te zijn.
Als bovenstaande allemaal klopt dan is de rest natuurlijk alleen nog een formaliteit. Natuurlijk krijg je wat je verdient:
Een fijne werkomgeving in hartje centrum van Eindhoven, met een heel vet uitzicht over de stad.
Ook niet onbelangrijk: je beloning in de vorm van een vast marktconform salaris alsmede een winstdelingsregeling
Veel ruimte voor verantwoordelijkheid en persoonlijke groei waarbij een informeel en enthousiast team je zorgvuldig begeleidt en helpt beter te worden.
Een jong en gemotiveerd team: een mooie mix van ervaren leiders en jonge honden die zich continu professioneel blijven ontwikkelen door vakinhoudelijke en gedragstrainingen en opleidingen te volgen.
Andere benefits zoals onder andere een bijdrage voor je sportabonnement, een goede oudedagsvoorziening, gezellige vrijdagmiddagborrels, vers fruit (op maandag zeker) en goede koffie.
Zie jij bovenstaande zitten dan moet je op die rode button klikken. Let's go. Heb je vragen? We zijn altijd in voor een gesprek. Bel Emiel Kanters voor vragen rondom deze vacature op 06 - 39782054 of mail naar emiel@webs.nl